سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش چهارم - نازک خیال
محبوب ترین بندگان نـزد خداوند، سودمندترینشان نسبت به بندگان است و پایبندترینشان نسبت به گزاردن حقّش ؛ کسانی که خداوند، کار نیک و به جا آوردنش را محبوبشان ساخته است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
من به ایمیل کمتر سر می زنم! کامنت بگذارید
یــــاهـو
کل بازدیدهای وبلاگ
213285
بازدیدهای امروز وبلاگ
21
بازدیدهای دیروز وبلاگ
3
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک ]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش چهارم - نازک خیال
مدیر وبلاگ : احمد نازک تن[168]
نویسندگان وبلاگ :
الهام خانوم (@)[29]


بسیجی بوده و انشاءالله مانده باشم. منتظرم صاحب امرمان بیاید. اگر بر ناروایی که از خودی سرزده صبر می کنم ، برای وجود دشمن است . و اگر بر آن صبر نکرده و نهیب می زنم ، برای وجود خطری بزرگتر است : دشمن اکبر!(نفس)
لوگوی وبلاگ
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش چهارم - نازک خیال
فهرست موضوعی یادداشت ها
طنز[123] . سیاست[21] . یادداشت ها[15] . خبر[4] . سوال سرخ و پاسخ سبز[4] . عدالت . فرهنگ . فطر . آرشیو طنز دیماه 86 . آزار . آمریکا . اخلاق . اسارت . براندازی نرم . بردگی . جنگ نرم . خاطرات دوران جنگ . خاطره عبرت آموز .
بایگانی
یادداشتها
آورده بودند ! که : (طنز)
خاطرات طنز حج
نوشته های منتخب سایت
دی ماه 86
بهمن ماه 86
اسفند 86
پیوندهای روزانه

جریان احمدی نژاد [110]
حزب الله می رزمد [191]
صدای عدالت [182]
نیز هم [127]
نقطه سر خط [122]
[آرشیو(5)]

اوقات شرعی
لینک دوستان

تنها علمدار
گردان وبلاگی کمیل
متین نیوز
جعفر گلابی
صدای عدالت

لوگوی دوستان

خاطرات باورنکردنی یک حاج آقا - به روز رسانی :  1:57 ع 90/1/6
عنوان آخرین نوشته : وب حاج آقا راه اندازی شد !!

شیعیان اهل سنت واقعی - به روز رسانی :  9:4 ع 87/9/30
عنوان آخرین نوشته : غدیر حقیقت انکار نا پذیر تاریخ

جستجوی وبلاگ
:جستجو

با سرعتی بی نظیر و باور نکردنی و اعجاب انگیز متن یادداشتهارا کاوایش کنید!

اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر: احمد نازک تن

عنوان متن سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش چهارم پنج شنبه 88 آذر 26 ساعت 3:56 عصر

سوال سرخ و پاسخ سبز- بخش چهارم

1-      شما ادعای کشته شدن بعضی ها را کردید که بعدا معلوم شد زنده اند! چرا شهید تراشی می کنید؟!

پ: این سوال چند جواب دارد که هر کدام به نوبه خود مهم اند: اول این که : خود شما به شهادت چندین نفر اعتراف کرده اید! 8 نفر در تظاهرات سکوت دوشنبه و سه نفر در بازداشتگاهها و چند نفر دیگر در جاهای مختلف ، بر اساس آمار رسمی خودتان! حالا ابتدا جواب همین کشتگان را بدهید! تا برویم سراغ بقیه! ثانیا: وقتی همه چیز در فضای مبهم باشد، جنبش سبز بدون ابزار اطلاعاتی و فقط با اعلام مفقودی افراد از سوی خانواده هاو دوستانشان نسبت به «مفقود بودن » افراد اعلام نمود. برای خراب کردن و زیر سوال بردن اصل و اساس شهادت شهدا نمی توان فردی مانند سعیده پورآقایی را تراشید . و چون یک نفر اشتباه بود بقیه را هم منکر شد! سعیده را هم سایت های سبز خودشان مشکوک شده و زود از لیست خارج کرده بودند. ترانه موسوی هم که در کانادا نبود و آدم مصاحبه شونده جعلی از آب درآمد! سوال اینجاست که این جعل را برای چه کردید؟ نمی توانستید صریحا اعلام کنید که متاسفانه این تعداد نفر کشته شده اند ؟ راستی مگر یادمان نیست که در جریان 17 شهریور 57 تعداد شهدا را صدها نفر اعلام کردیم و بعد معلوم شد که آمار کمتر از این تعداد بوده؟ آیا کمتر بودن شهدا از قبح و زشتی عمل شاه می کاست؟ آیا باعث اثبات دروغگویی انقلابیون می شد؟!...

2-      آیا شما ندیدید که به رهبر و مقدسات توهین می کنند ؟ و ساختارشکنی می کنند؟ چرا موضع نگرفتید؟

پ: اولا :از کجا می گویید که موضع نگرفتیم؟! بیانیه های ما را کجا منتشر می کند؟ رهبران جنبش با چه زبان و وسیله ای به ارتباط با عناصر طرفدار خود بپردازند تا افراطیون را قانع سازند یا از دایره خود خارج کنند؟ در جریان مبارزات انقلاب اسلامی هم مکرر شاهد بروز افراط بودیم . اما ارتباط امام و شبکه رهبری اش ( جامعه روحانیت مبارز در آن زمان ) با مردم موجب طرد افراطیون و نفوذیان می شد! شاه مکرر اقدام به نفوذ می کرد. عناصر کمونیست هم قصد به انحراف کشیدن نهضت را داشتند و حرکات افراطی انجام می دادند .( وقتی امام می گفت به سربازان گل بدهید! آنها سعی در تحریک متقابل طرفین به درگیری داشتند ) ثانیا: وقتی کسی عصبانی است و فحاشی می کند باید او را آرام کرد و سپس به عقل و منطق فراخواندش ! نه آن که او را عصبانی تر کرد.  خشم ، از هر دری که وارد شود ، عقل از در دیگر خارج می شود. وظیفه حکومت کنترل خشم است نه دامن زدن به آن! در آیه قرآن داریم که به مشرکین اهانت نکنید تا به مقدساتتان اهانت نکنند!! در مورد ساختارشکنی هم سخن بسیار است ! پاره کردن عکس امام و رهبر در طول انقلاب مسبوق به سابقه بوده و با سعه صدر و بزرگواری امام و رهبر هیچ اتفاقی هم نیفتاد! اما عدم اطاعت از رهبری در نصب معاون اول رئیس جمهور و انجام مذا کرات هسته ای بدون مشورت و نظر رهبری ، مذاکره با امریکا ، تقلب در انتخابات، زیر سوال بردن تمام تاریخ 30 ساله انقلاب ، بی احترامی به مراجع تقلید، ادعاهای ماورایی و گزاف ؛ وبی اعتنایی به مصوبات مجلس، لجبازی و دخالت در کار نهادهای قانون گذاری، سوء استفاده از بیت المال برای تبلیغات سیاسی جناحی و فردی ، رواج تملق و چاپلوسی ، فامیل بازی گسترده ، گسترش دروغ و آمارسازی و فریب مردم و مسئولین، سوءاستفاده از شعارهای ارزشی و مذهبی و انقلابی ، هزینه کردن از رهبری برای توجیه اشتباهات و تحمیل مشکلات بر مردم ، ... لیست بلندبالایی از ساختارشکنی های بی سابقه است که از سوی نامزد به قدرت رسیده صورت گرفته و شما در برابرش سکوت کرده، یا لااقل برخورد نرم و مسالمت آمیزی نموده اید!

3-      تعداد طرفداران شما ریزش کرده و از اول تا بحال از جمعیتتان کاسته شده است

پ: شاید شما درست بگویید و شاید هم اشتباه کنید! چون هیچ روش مطمئنی برای آمار گیری طرفداران موسوی وجود ندارد . البته شما هم به گفته و ادعای خود یقین ندارید! زیرا حتی برای حمایت از امام هم هنوز حاضر به دادن مجوز راهپیمایی نیستید! اگر مطمئن بودید که جمعیت ما کاسته شده اجازه راهپیمایی می دادید! اصلا اگر خیلی مطمئنید، ما یک طرف شهر وشما هم یک طرف دیگر شهر تجمع کنید! همزمان در کل کشور! خطر حمله و هجوم را بردارید تا زن و بچه من هم بیایند! حضور و غیاب را هم از تظاهرات دولتی و مدرسه ای و اداره ای بردارید تا جمعیت واقعی تان برملا شود! اقلا وقتی تظاهرات  براه می اندازید اتوبوسها را دورتر پارک کنید!

4-      در بین شما تعداد طرفداران ولایت کمتر است و در بین طرفداران احمدی نژاد بیشتر!

پ: این ادعایی است که جز با تبلیغات رسانه های یکطرفه قابل بیان نیست. کمی از دایره تنگ خودتان بیرون بیایید . خواهید دید که بسیاری از کینه توزان به روحانیت، زخم خوردگان از امام و انقلاب و حتی تعداد مشخصی از ضدانقلاب مثل سلطنت طلبان بوده اندکه علنا از احمدی نژاد حمایت کردند . زیرا به اعتقاد آنان (ولو غلط!) تنها کسی که می تواند سنگ روحانیت را بشکند اواست! د ر عکسهای خبرگزاری فارس پیداست که بدحجابان و سگ داران در صفوف طرفداران احمدی نژاد هم بوده اند . به اعتقاد ما اصلا اشکالی هم ندارد! زیرا این نکته که نیروهای درون نظام بتوانند حمایت بخشهایی از مردم را به خود جلب کنند نکته مثبثی است! نه منفی!  ولی در تبلیغات فقط یک طرف را نشان دادند و ترس مومنین را بر انگیختند تا نه به خاطر شایستگی احمدی نژاد، که به خاطر ترس از این بی دینان!! به او رای دهند.توجه کنید اگر روزی برسد که  این « موسوی هراسی» نباشد و یا به تدریج کمرنگ شود، قطعا بقای احمدی نژاد به خطر می افتد! پس مراقب اخبار و اطلاعات ساختگی در این زمینه باشید!

5-      رهبری در مورد غائله اخیر فرمودند: توبه کنید ! اعلام برائت کنید! چرا نکردید؟

پ : مشابه این سوال را در سوال 17 کرده اید. اولا شما از کجا می گویید که حرف رهبر را گوش نکرده و اعلام برائت نکرده ایم؟ ثانیا: با چه تریبونی اعلام برائت کنیم؟ در کجا و با چه وسیله ای با طرفداران عصبانی و ناآگاه خود صحبت کند تا اصلا کار به اینجاها نکشد؟ ثالثا: دیر نشده که ! اگر شما واقعا منتظر اعلام برائت موسوی هستید و تابع رهبرید، زمینه را برای این کار فراهم کنید! واگر تمام این قضایا برای بدنام سازی و از میدان بدرکردن موسوی بوده باشد، ابدا اجازه دفاع یا توبه به او نخواهید داد و برای این کار شرط و شروطی نشدنی خواهید گذاشت !

6-      سبز شما یک نوع انقلاب مخملی است!!

پ: رنگها علامت اند. رنگ زرد علامت جنبش حزب الله و رنگ سبز علامت حماس است . پیش از این نیز در تاریخ ، علویان و فرزندان و حامیان موسی بن جعفر از رنگ سبز استفاده کردند . رضویان این نماد را ادامه دادند. سیاه ، رنگ ابومسلم خراسانی بود. آیا امروز هم عزاداران حسینی را می توان همان سیاه جامگان ابومسلم دانست؟ انقلاب مخملی در کشورهایی رخ داد که تقلب انتخاباتی واقع شده بود. آیا شما که این اتهام را به ما می زنید، تقلب را پذیرفته اید؟

7-      آیا شما به هر شکل قصد دارید این غائله را ادامه دهید و به هیچ صراطی مستقیم نمی شوید؟

پ: اگر شما که داعیه بیشتری درباره تبعیت از رهبری دارید ، به فرمایش رهبری گوش می دادید و دستورات ایشان را درباره خودتان به درستی گوش می کردید و اجرا می کردید، و کاری به نافرمانی موسویان هم نداشتید، تا به حال مشکل حل شده بود و غائله خوابیده بود! اشکال اینجاست که شما خود به تدابیر ایشان در خصوص «حفظ وحدت و آرامش» و «عدم ادامه جو تهمت و بدبینی» و «سرعت و شفافیت در برخورد با مقصرین کهریزک و کوی دانشگاه» عمل می کردید ، کار به لجبازی و بی اعتمادی نمی رسید.  اکنون هم دیر نشده است . برخورد دوگانه با متهمین دو طرف و ادامه تبلیغات یکسویه صدا و سیما را قطع کنیدتا نتیجه را ظرف یک هفته ببینید!


اظهار نظر شما عزیزان( )


لیست یادداشت های آرشیو نشده این وبلاگ

با سلام، خداحافظ!
هشدار امام درباره خودمحوری دانشگاهیان و قوای مسلح
سخن امروزین امام!
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش چهارم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش سوم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش دوم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش اول
فرمان 8 ماده ای امام
«کتاب قانون» رودرروی «اخراجیها»!
نامه ای به برادر نوری زاد
شکلک او ، کفرما!
تاکتیک ابوسفیانی!
جمعش می کنیم!
سخنان مهم سیدمحمدخاتمی درباره فتنه اخیر
این خمینی بود!
[همه عناوین(167)][عناوین آرشیوشده]


Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ


آمار وب فارسی