سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش سوم - نازک خیال
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، او را باآرامش و بردباری می آراید . [امام علی علیه السلام]
من به ایمیل کمتر سر می زنم! کامنت بگذارید
یــــاهـو
کل بازدیدهای وبلاگ
213272
بازدیدهای امروز وبلاگ
8
بازدیدهای دیروز وبلاگ
3
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک ]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش سوم - نازک خیال
مدیر وبلاگ : احمد نازک تن[168]
نویسندگان وبلاگ :
الهام خانوم (@)[29]


بسیجی بوده و انشاءالله مانده باشم. منتظرم صاحب امرمان بیاید. اگر بر ناروایی که از خودی سرزده صبر می کنم ، برای وجود دشمن است . و اگر بر آن صبر نکرده و نهیب می زنم ، برای وجود خطری بزرگتر است : دشمن اکبر!(نفس)
لوگوی وبلاگ
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش سوم - نازک خیال
فهرست موضوعی یادداشت ها
طنز[123] . سیاست[21] . یادداشت ها[15] . خبر[4] . سوال سرخ و پاسخ سبز[4] . عدالت . فرهنگ . فطر . آرشیو طنز دیماه 86 . آزار . آمریکا . اخلاق . اسارت . براندازی نرم . بردگی . جنگ نرم . خاطرات دوران جنگ . خاطره عبرت آموز .
بایگانی
یادداشتها
آورده بودند ! که : (طنز)
خاطرات طنز حج
نوشته های منتخب سایت
دی ماه 86
بهمن ماه 86
اسفند 86
پیوندهای روزانه

جریان احمدی نژاد [110]
حزب الله می رزمد [191]
صدای عدالت [182]
نیز هم [127]
نقطه سر خط [122]
[آرشیو(5)]

اوقات شرعی
لینک دوستان

تنها علمدار
گردان وبلاگی کمیل
متین نیوز
جعفر گلابی
صدای عدالت

لوگوی دوستان

خاطرات باورنکردنی یک حاج آقا - به روز رسانی :  1:57 ع 90/1/6
عنوان آخرین نوشته : وب حاج آقا راه اندازی شد !!

شیعیان اهل سنت واقعی - به روز رسانی :  9:4 ع 87/9/30
عنوان آخرین نوشته : غدیر حقیقت انکار نا پذیر تاریخ

جستجوی وبلاگ
:جستجو

با سرعتی بی نظیر و باور نکردنی و اعجاب انگیز متن یادداشتهارا کاوایش کنید!

اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر: احمد نازک تن

عنوان متن سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش سوم پنج شنبه 88 آذر 26 ساعت 3:55 عصر

سوال سرخ و پاسخ سبز- بخش سوم

1-      بی بی سی و رسانه های خارجی خیلی از صحنه ها را نشان داد و از شما حمایت کرد!

پ: پاسخ این سوال را در در سوال شماره 5 داده ام . اما اضافه می کنم که در دوران انقلاب هم بی بی سی اخبار نهضت را منتشر می کرد و بلاتشبیه شما ، شاه هم ادعا می کرد شما (انقلابیون) انگلیسی هستید چون بی بی سی اخبار شما را منتشر می کند! بنده خدا تا وقتی هم که از کشور می رفت باورش شده بود که انگلیسی ها او را از قدرت پایین کشیده اند!! این توهم را از سر بیرون کنید! از خودتان بپرسید: اگر صدا و سیمای ما همان صحنه ها را نشان می داد، باز هم کسی رنج ارسال آن فیلمها را به اینترنت و پناه بردن به شبکه ها و رسانه های آزاد ( اینترنت ) و وابسته (شبکه های خبری ماهواره ای) را به خود هموار می کرد؟ براستی اگر صدا وسیما به طرف مردم متمایل می شد، غائله تا امروز بدرستی فروکش نکرده بود؟ سوال دیگر من از شما این است : آیا پخش صحنه ای که بواقع در خیابانهای ما رخ داده ، در یک شبکه وابسته و حتی صهیونیستی، از اعتبار آن می کاهد؟ نهایتا می توانیم به نیت پلید آنها استناد کنیم . ولی صحت فیلمهای مستند را که ساختگی هم نبوده و تحریف هم نشده بودند- نمی توانیم زیر سوال ببریم. بهتر است به جای آن که آیینه را بشکنیم به فکر اعمال خود باشیم . هر چند آن آیینه ساخت صهیونیستها باشد، ....!!

2-      پس از دستگیری ها معلوم شد که نیت القای تقلب و اغتشاش از قبل داشته اید!

پ: سوال 8 هم   همین موضوع بود. راستش شرعا و حتی قانونا استناد محض به اعترافات گرفته شده در زندان مجاز نیست. معمولا اعترافی قابل استناد است که آزادانه صورت گرفته باشد. البته چنانچه اعتراف درون زندان منجر به اخذ اطلاعاتی شود که تایید آن اطلاعات را در خارج از زندان بتوان بدست آورد ، آن گاه اعتراف جنبه حقوقی پیدا می کند نه از حیث اعتراف بودنش ! بلکه به جهت آن که به کشف حقیقت مستقلی در خارج منجر شده و آن حقیقت قابل استناد خواهد بود. اما آن چه در جریان دستگیری ها رخ داد با واقعیت بیرونی سازگار نبود. و اعترافات با واقعیتی در خارج همراه نشد!

3-      درست است که تخلفاتی در جریان سرکوب اغتشاشات رخ داده است ، اما ادعای کروبی ادعای بزرگ و گزافی بود و به آبرو ریزی نظام منجر شد و ...

پ: اگر از همان ابتدا می پذیرفتید که تخلفاتی صورت گرفته و به متخلفین اجازه میدان داری و تحریک و حادثه سازی نمی دادید و  فورا به دستگیری و محاکمه «علنی» آنان می پرداختید ؛ همان گونه که سیره علوی بود و سیره مهدوی خواهد بود به عوامل و کارگزاران حکومتی سخت تر می گرفتید؛ هرگز اعتماد عمومی بدین سان فرو نمی ریخت تا ادعای به فرض راست بودن- کروبی به باور بیاید! اما وقتی دیوار اعتماد فرو ریخت ، ادعای دروغ رسانه های وابسته هم به باور می نشیند. حالا بین خود بنشینیم و از «فجایع» رخ داده در کهریزک ابراز شگفتی و تاسف کنیم ولی مردم بی خبر از پیگیری های ما باشند ، هیچ کمکی به اعتماد سازی نمی کند!

4-      این همه صدا وسیما صحنه هایی از گاف ها و سوتی ها ی شما و وجود زنان بدحجاب و شعارهای ناجور و وو نشان داد و شما ....؟!

پ: اگر صدا وسیما بی طرفانه به پخش سوتی ها و گافهای دو طرف می پرداخت ، مرجعیت خود را برای مردم از دست نمی داد. براستی همان گونه که اهانت به امام را نشان دادند، آماده اند صحنه های حمله به مردم و تیراندازی و زدن زن و کودک و ورود بدون حکم دادستانی به منازل افراد و .. را هم نمایش بدهند؟

5-      شما حضور 80 درصدی مردم در انتخابات را که قبول دارید؛ این حضور حماسی را که می توا نست به پیروزی تبدیل شود، شما به شکست و افتضاح تبدیل کردید!

پ: بله! ما هم طالب همین جشن و عزت بودیم. و اگر نبود سنت الهی که « دروغ ، راه به فلاح و رستگاری نمی برد » کار به همین سادگی که شما گفتید به پایان می رسید!

6-      پیروزی احمدی نژاد یک نصرت الهی بود برای غلبه بر کفار و افشای منافقین!

پ: نصرت الهی بر طبق آیات قرآن ، نشانه ای دارد که در این ماجرا آن نشانه را نمی بینیم! اذا جاء نصرالله و الفتح* و رایت الناس یدخلون فی دین الله افواجا* اما ما  شاهدیم که الناس یخرجون .... و لا یدخلون!! پس این نصر الهی نیست ، بلکه قهر الهی است و موجب شکاف و دودستگی شده است . قهر الهی ناشی از دروغ و ناسپاسی است. ناسپاسی از نعمت مردمی که به ما اعتماد کردند و به پای صندوق رای آمدند. از نعمت رهبری که به مجریان امر اعتماد ورزید و به او خیانت کردند، ناسپاسی از نععمت انسانهایی که عمر و زندگانی خود را صرف انقلاب کرده بودند و ما مزد آنان را با تهمت و شکنجه دادیم و... ! طبعا این عذاب نمی تواند برای گناهان کوچک دیگر باشد!


اظهار نظر شما عزیزان( )


لیست یادداشت های آرشیو نشده این وبلاگ

با سلام، خداحافظ!
هشدار امام درباره خودمحوری دانشگاهیان و قوای مسلح
سخن امروزین امام!
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش چهارم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش سوم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش دوم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش اول
فرمان 8 ماده ای امام
«کتاب قانون» رودرروی «اخراجیها»!
نامه ای به برادر نوری زاد
شکلک او ، کفرما!
تاکتیک ابوسفیانی!
جمعش می کنیم!
سخنان مهم سیدمحمدخاتمی درباره فتنه اخیر
این خمینی بود!
[همه عناوین(167)][عناوین آرشیوشده]


Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ


آمار وب فارسی