سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاکتیک ابوسفیانی! - نازک خیال
چیزی برای ابلیس کمر شکن تر از این نیست که دانشمندی در قبیله ای ظهور کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
من به ایمیل کمتر سر می زنم! کامنت بگذارید
یــــاهـو
کل بازدیدهای وبلاگ
213292
بازدیدهای امروز وبلاگ
28
بازدیدهای دیروز وبلاگ
3
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک ]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
تاکتیک ابوسفیانی! - نازک خیال
مدیر وبلاگ : احمد نازک تن[168]
نویسندگان وبلاگ :
الهام خانوم (@)[29]


بسیجی بوده و انشاءالله مانده باشم. منتظرم صاحب امرمان بیاید. اگر بر ناروایی که از خودی سرزده صبر می کنم ، برای وجود دشمن است . و اگر بر آن صبر نکرده و نهیب می زنم ، برای وجود خطری بزرگتر است : دشمن اکبر!(نفس)
لوگوی وبلاگ
تاکتیک ابوسفیانی! - نازک خیال
فهرست موضوعی یادداشت ها
طنز[123] . سیاست[21] . یادداشت ها[15] . خبر[4] . سوال سرخ و پاسخ سبز[4] . عدالت . فرهنگ . فطر . آرشیو طنز دیماه 86 . آزار . آمریکا . اخلاق . اسارت . براندازی نرم . بردگی . جنگ نرم . خاطرات دوران جنگ . خاطره عبرت آموز .
بایگانی
یادداشتها
آورده بودند ! که : (طنز)
خاطرات طنز حج
نوشته های منتخب سایت
دی ماه 86
بهمن ماه 86
اسفند 86
پیوندهای روزانه

جریان احمدی نژاد [110]
حزب الله می رزمد [191]
صدای عدالت [182]
نیز هم [127]
نقطه سر خط [122]
[آرشیو(5)]

اوقات شرعی
لینک دوستان

تنها علمدار
گردان وبلاگی کمیل
متین نیوز
جعفر گلابی
صدای عدالت

لوگوی دوستان

خاطرات باورنکردنی یک حاج آقا - به روز رسانی :  1:57 ع 90/1/6
عنوان آخرین نوشته : وب حاج آقا راه اندازی شد !!

شیعیان اهل سنت واقعی - به روز رسانی :  9:4 ع 87/9/30
عنوان آخرین نوشته : غدیر حقیقت انکار نا پذیر تاریخ

جستجوی وبلاگ
:جستجو

با سرعتی بی نظیر و باور نکردنی و اعجاب انگیز متن یادداشتهارا کاوایش کنید!

اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر: احمد نازک تن

عنوان متن تاکتیک ابوسفیانی! دوشنبه 88 آذر 23 ساعت 12:27 عصر

در منابع تاریخی آمده است که در ایام سخت وتلخ خانه نشینی علی پس از پیامبر، که واقعه بزرگ غدیر در جانشینی او نادیده گرفته شد ابوسفیان که تا آخرین لحظات فتح مکه از دشمنان خونی پیامبر وعلی به شمار می آمد به حضور امام رسید وبه اوگفت : چرا نشسته ای ؟ اگر بخواهی هزاران نفر رادر کوتاهترین زمان با شمشیرهای آخته دررکاب توحاضر خواهم کرد تا حقت را از خلیفه بگیری !که حضرت ضمن رد این پیشنهاد با فراستی الهی به اوگفت : نه ،به کمک تونیازی ندارم. من چگونه نصر را باجور به دست آورم؟ وادامه داد: ای ابوسفیان تو چقدر کینه ات نسبت به اسلام طولانی شده است؟! که بعنی تو همان ابوسفیان دشمن اسلام در چند ماه پیش هستی ومن فریب این تاکتیک جدید تورا نخواهم خورد!

دکترغلامعلی رجائی:هرچه ازاعلام نتیجه انتخابات می گذرد وزمان بیشتر به جلو می رود احساس می شود بعضی ها با مواضعی که اتخاذ می کنند در شرایط سخت تری ازگذشته قرارمی گیرند بنحوی که برگشت آنها به مواضع اولیه ،اگر نگویم غیرممکن می گردد ولی بسیار مشکلتر از قبل می شود.

این روزها بمباران خبری رسانه های همسودر باره پاره شدن تمثال مبارک امام خمینی در مراسم 16 آذر درتظاهرات دانشجویان در دانشگاه می باشد.برنامه پربیننده 20 و 30  – شنبه شب- تماما به این امر اختصاص یافته بود.

دراینکه این عمل بسیار زشت بوده وحتما توسط ضد انقلاب صورت گرفته من کمترین تردیدی ندارم وگمان نمی کنم هیچ مسلمان منصفی کمترین تردیدی داشته باشد.

دراینکه صدا وسیما هم نباید این تصویررا به این شکل پخش می نمود و با پخش این حرمت شکنی این همه احساسات مردم را جریحه دارکرد هم گمان می کنم بسیاری با من هم عقیده باشند.

در این رابطه برخی نکات به ذهن می رسد که شاید مرور آنها خالی ازفایده نباشد:

?- آیا وزن این مساله به اندازه جنایاتی که در کهریزک اتفاق افتاد که در اثر آن عده ای از جوانان وامیدهای این مملکت امثال مرحوم روح الامینی به کام مرگ کشیده شدند – که وقوع این جنایات بحدی زشت وتکان دهنده وتلخ وغیرقابل باور بود که بعضی از خانواده های داغدار جوان از دست داده رابه دیدار رهبری کشاند تا از ایشان خواستار پیگیری مسئله وبرخورد قاطع نظام اسلامی با قاتلان فرزندانشان باشند ورهبری هم در اجابت خواسته آنها دستور پیگیری وبرخورد بامتخلفین را صادر کرد- هست یانیست؟

اگر نیست و پاره کردن عکس امام یاهرکس دیگر درمقایسه با ریخته شدن خون یک مسلمان که خداوند درقرآن زشتی عمل و مجازات آن را معادل کشتن تمام مردم می داند از هیچ قدر و وزنی برخوردار نبوده ونیست بهتر نبود دوستانی که امروز در ابراز ارادتشان به ساحت امام در حوزه ودانشگاه و..درس وبحث وکلاسشان رادر اعتراض به این حرمت شکنی تعطیل کردند نسبت به ریخته شدن خون جوانان این مملکت اعم از بسیجی وغیربسیجی در کهریزک وغیر آن و در خیابانهای تهران وغیرتهران لا اقل به همین اندازه از خودعکس العمل واحساسات نشان می دادند؟

?- آیا دراینکه عده ای معدود در تهران به تجمعات و تظاهرات معترضین به نتیجه انتخابات نفوذ و ورود پیدا کرده وبا شعارهای زشت وزننده ای مانند جمهوری ایرانی بجای جمهوری اسلامی ویا سردادن شعارهای اهانت آمیز به رهبری وآقای احمدی نژاد سعی درمشوش نمودن اذهان جامعه نسبت به هواداران مهندس موسوی و..دارند کسی کمترین تردیدی دارد؟

خوشبختانه مهندس موسوی در بیانیه های اخیر خود نسبت به این عده وشعارهای انحرافیشان اعلام تنفر نموده و نسبت به این روندهشدارهای لازم را داده اند. تعجب در این است که چگونه برخی اصولگرایان سعی در این دارند این عده منحرف وشعارهای انحرافیشان را به حساب خودیهای انقلاب بگذارند ودراین حادثه – پاره کردن عکس امام – ناشیانه قصد دارند عجولانه به جامعه القا کنند که اینها همان طرفداران مهندس موسوی و..هستند!!حال آنکه خودشان هم می دانند این عده فقط وفقط به دنبال گرفتن ماهی مرده خودشان از این آب گل آلود بوده وهستند وجز بستن دروغین نوار سبزی به دور دست وانگشت خود هیچ وحدت فکری و پیوندعقیدتی با این سید نجیب ومحجوب نداشته وندارند و این عده نه تنها با موسوی که موافق نظام است موافقتی ندارندبلکه اگر مصلحت ایجاب می کرد وبکند تند تر از این شعارها راهم نثار او کرده وخواهند کرد.

در واقع اینها اگر چه شهروندان این مملکت هستند وباید از حقوق شهروندی برخوردار باشند اما در جقیقت دزدانی هستند که به لباس اهل خانه وخودیها در آمده اند تا امر را نسبت به ماهیت حقیقی خود بر خودیها مشتبه کنند.

دوستان اصولگرا باید بدانند ومن مطمئن هستم که می دانند! که این عده با خیال خام خود سعی در سرقت اهداف شعارهای جنبش معروف به سبز دارند ولی در واقع هیچگونه ربط منطقی وحقیقی با آن نداشته وندارند ومتاسفانه از آقای موسوی ویاران ایشان هم در کنترل رفتار این عده منحرف جز محکوم کردن شعارها ورفتارهای آنها کاری ساخته نبوده ونیست.

دلیل من درصحت این ادعا آن است که اگر این افراد منحرف که از نشان دادن کارهای زشتشان در رسانه های بیگانه واستکباری پیداست که سر در کدام آخور دارند! واقعا به آقای مهندس موسوی وراه او اعتقادی داشته باشند هرگزنباید با سردادن چنین شعارهای زشتی که او هم با آنها مخالف است مبادرت کنند تا این همه بهانه به مخالفین در حمله به او را بدهند ولی با ادامه چنین رفتارهایی به رغم اعلام تنفرمهندس موسوی از رفتارها وگفتارهایشان درعمل نشان می دهند که هیچگونه ارتباطی با وی نداشته ونخواهند داشت.واین همراهی صرفا یک تاکتیک ابوسفیانی است!

در منابع تاریخی آمده است که در ایام سخت وتلخ خانه نشینی علی پس از پیامبر، که واقعه بزرگ غدیر در جانشینی او نادیده گرفته شد ابوسفیان که تا آخرین لحظات فتح مکه از دشمنان خونی پیامبر وعلی به شمار می آمد به حضور امام رسید وبه اوگفت : چرا نشسته ای ؟ اگر بخواهی هزاران نفر رادر کوتاهترین زمان با شمشیرهای آخته دررکاب توحاضر خواهم کرد تا حقت را از خلیفه بگیری !که حضرت ضمن رد این پیشنهاد با فراستی الهی به اوگفت : نه ،به کمک تونیازی ندارم. من چگونه نصر را باجور به دست آورم؟ وادامه داد: ای ابوسفیان تو چقدر کینه ات نسبت به اسلام طولانی شده است؟! که بعنی تو همان ابوسفیان دشمن اسلام در چند ماه پیش هستی ومن فریب این تاکتیک جدید تورا نخواهم خورد!

اگرمسولین محترم در این ادعا که صاحبان این شعارهای انحرافی اولا بسیارمحدودند وثانیا در زمره طرفداران موسوی نیستند شک واعتراضی داشته باشد پیشنهاد می کنم به وزارت کشوربفرمایند ضمن دادن امان وامنیت به این افراد برای اولین وآخرین بار مجوز برگزاری تجمعی را به آنها در تهران بدهد تا حقیقت امر برهمگان مکشوف شود.هر چند نیازی به این کار هم نیست و صداوسیما خود اذعان می کند که تعداد محدودی از آن همه جمعیت به این کار زشت مبادرت نموده اند.

پرسش این است نکند از نظردوستان اصولگرا تعداد طرفداران موسوی همین مقداراندک هستند؟!

?- به شهادت دوست ودشمن وموافق ومخالف در این شش ماه پس از انتخابات اگر چه عده محدودی به مقامات انقلاب وشعارها واهداف آن اهانت وجسارت کردند اما حتی در یک مورد این جسارتها به ساحت حضرت امام تسری پیدا نکرده است.

آیا ضد انقلاب در این شش ماه شخصیت امام را مورد احترام می دانست که به ساحت ایشان کمترین توهینی را روا نمی دانست واکنون اورا قابل احترام نمی داند که عکس اورا پاره می کند؟!!

ضد انقلاب را چه به عکس امام؟آنها حتی ازآوردن بیرق جمهوری اسلامی ایران ابا می کنند آنوقت عکس امام را باخود به تظاهرات می آورند؟!

?- در این چند ماه پس از انتخابات اتفاقهای دیگری هم در همین راستا مانند سر دادن شعارهای زشت به مقامات نظام در تجمعات ویا با نوشتن بر روی دیوارها و..رخ داد .برای مثال در تظاهرات?? آبان درتهران دراقدامی زشت در دوسه مورد عکسهای بزرگ رهبری که برپایه های برق نصب سده بود از بالا به زیر کشیده شد و..و شخصیت ایشان با شعارهای زشتی مورد اهانت وجسارت قرار گرفت که مایه تاثرهمه دلسوزان نظام بوده وهست وخواهدبود . آیا صدا وسیما زشتی این صحنه ها راکمتر از پاره کردن یک پوستر کاغذی امام می داند که در آن زمان این تصاویرزشت را در جهت افشای ماهیت این عده معدود پخش نکرد؟

اینجانب نمی خواهم در این موقعیت حساس به دلیل سوء استفاده بعضی از این شرائط که بدنبال حمله به من وامثال من هستند وارد اصل ماجرای پاره کردن عکس اما م بشوم ولی از دست اندر کاران این رسانه ودوستان اصولگرا چند سوال ساده دارم :

- چه شد که در این شش ماهه پس از انتخابات هیچ عکسی از امام پاره نشد وهیچ شعاری بر علیه ایشان حتی در آخرین تظاهرات در ?? آبان که معترضین بشدت از سوی نیروهای لباس شخصی ونیروهای انتظامی ونظامی مورد حمله قرارمی گرفتند داده نشد ودراین تظاهرات این کار انجام شد؟

- تا جایی که تخصص وتجربه من وامثال من نشان می دهد دوربینهای صدا وسیما در این مراسم ودر مراسمی از این دست بخاطر حفظ امنیت خودهمیشه پشت سر جمعیت دانشحویان اصولگرا مستقربوده وهستند نه درطرف دانشجویان معترضی که شعارشان این است که ننگ ما ننگ ما صدا وسیمای ما. اگر این عکس در قسمت معترضین پاره شده باشد پس از متفرق کردن جمعیت لا اقل باید عده زیادی بر روی آن راه رفته باشند ولی این عکس آن گونه که صدا وسیما نشان داد چنان تروتازه وتمیزبود که انگار تازه از چاپخانه بدر آمده است!

- راستی عکس چرا به گونه ای پاره شده بود که انگار کسی تعمد داشته صورت امام در آن سالم دیده شده واطراف آن گویی با قیجی بریده شده بود؟

اگر این عکس در میان معترضین پاره شده وبه زیر دست وپای آن همه دانشجو افتاده است با عبور آن همه دانشجو از روی آن چرا وچگونه هیچ لکه ای بر روی آن دیده نمیشود؟

- اگر این معترضین به سر دادن شعارهایی مانند جمهوری ایرانی وشعارهای ضد رهبری وبسیجی و. و..مبادرت می کنند معلوم است که این افراد امام ونظرات ایشان را قبول ندارند که برخلاف آرمانهای او شعار می دهند آنوقت چرا این افراد باید عکس امام را باخود حمل کنند؟مگر امام با اینگونه شعارها ی انحرافی آنها موافق است ؟!

- از کجا معلوم فرد یا افراد زخم خورده ومخالفی مانند اعضای فرق منحرف و یاوابسته به رژیم منحط گذشته وگروهکهای مار کسیستی و منافقین از شرائط پیش آمده سوء استفاده نکرده و در میان این جمعیتها نفوذ ننموده ومبادرت به این کار زشت نکرده باشند؟

چرا آقایان اصراردارند این واقعیتها رانادیده بگیرند وبرای طرد وتخطئه منتقدین به نتیجه انتخابات هر اتفاقی را که در این گونه مراسم می اقتد به حساب طرفداران موسوی بگذارند؟

چرا آقایان می خواهند از همان روش زشت دهه ?? که دوستانشان حادثه انفجار نخست وزیری را به بهزاد نبوی وخسروتهرانی – که از نزدیکترین وامین ترین اشخاص نسبت به شهید رجایی بودند- بیندازنداین گونه تحرکات صد درصد ضد انقلابی را به حساب طرفداران امثال مهندس موسوی بیندازند؟!تا با تند کردن جو شکننده موجود بتوانند زمینه را برای انجام برخوردهایی با ایشان آماده نمایندو عرصه را چنان برایشان تنگ کنند که صدایش به جایی نرسد و امکان دفاعی از خود نداشته باشد؟به گمانم بزرگان قوم باید این بار هم به میدان بیایندو ساحت منتقدین دلسوز و یاران امام را ازآماج تند اینگونه تهمتهابدور بدانندوبه افراط طلببان در این زمینه هشدار های لازم رابدهند.

- آیا درتظاهرات دانشجویی سالهای قبل در ?? تیر در تهران، افرادی شرور وفرصت طلب به مغازه ها وفروشگاههای مردم حمله نکرده واموال واجناس آنها راغارت ننمودند؟ چرا در آن زمان کسی این سرقتها و.. رابه حساب دانشجویان معترض نگذاشت؟!

معلوم است در اینگونه مراسم عده ای فرصت طلب به درون اینگونه جمعیتها نفوذ می کنند وکار خود رامی کنند اعمال این عده چه ربطی به آن همه جمعیت پاک و وفادار به انقلاب وامام داشته ودارد؟

مگر این همه از بلندگوهای حرم حضرت رضا (ع) به زوار آن حضرت اعلام نمیشود که مواظب سرقت اموال و محتوای جیب خود توسط سارقین باشند آیا کسی تابحال این سرقتها در حرم رضوی را به حساب همه زائر امام رضا گذاشته است؟

پایان کلام ،

دوستان دوطرف، ما نباید فریب یاران شیطان رابخوریم .بایدبیش وپیش از آنکه نگران پاره شدن عکس امام باشیم نگران سرنوشت نظام مقدسی باشیم که در نتیجه سالها تبعید ورنج امام وزندان وشکنجه شدن یاران ایشان وقربانی شدن بهترین فرزندان این ملت بزرگ پایه گذاری شده است.

ضد انقلاب نیز بداند، امت هوشیارودست پرورده امام،هرگزفریب توطئه های نخ نماشده آن رانخواهد خورد.

خدایا اسلام ونظام اسلامی امام ساخته مارا از شربعضی مسلمین! وغیرمسامین محافظت بفرما وقلب مولای غائب این ملت راازدرد ورنج و آزاراین تفرقه ها وعداوتهای شیعیان او با یکدیگربه دور بدار.آمین یا رب العالمین


اظهار نظر شما عزیزان( )


لیست یادداشت های آرشیو نشده این وبلاگ

با سلام، خداحافظ!
هشدار امام درباره خودمحوری دانشگاهیان و قوای مسلح
سخن امروزین امام!
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش چهارم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش سوم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش دوم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش اول
فرمان 8 ماده ای امام
«کتاب قانون» رودرروی «اخراجیها»!
نامه ای به برادر نوری زاد
شکلک او ، کفرما!
تاکتیک ابوسفیانی!
جمعش می کنیم!
سخنان مهم سیدمحمدخاتمی درباره فتنه اخیر
این خمینی بود!
[همه عناوین(167)][عناوین آرشیوشده]


Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ


آمار وب فارسی