سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمنی با امام! - نازک خیال
حکمت، شرف بزرگوار را می افزاید وبنده مملوک را تا مجلس ملوک بالا می کشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
من به ایمیل کمتر سر می زنم! کامنت بگذارید
یــــاهـو
کل بازدیدهای وبلاگ
213541
بازدیدهای امروز وبلاگ
2
بازدیدهای دیروز وبلاگ
17
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک ]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
دشمنی با امام! - نازک خیال
مدیر وبلاگ : احمد نازک تن[168]
نویسندگان وبلاگ :
الهام خانوم (@)[29]


بسیجی بوده و انشاءالله مانده باشم. منتظرم صاحب امرمان بیاید. اگر بر ناروایی که از خودی سرزده صبر می کنم ، برای وجود دشمن است . و اگر بر آن صبر نکرده و نهیب می زنم ، برای وجود خطری بزرگتر است : دشمن اکبر!(نفس)
لوگوی وبلاگ
دشمنی با امام! - نازک خیال
فهرست موضوعی یادداشت ها
طنز[123] . سیاست[21] . یادداشت ها[15] . خبر[4] . سوال سرخ و پاسخ سبز[4] . عدالت . فرهنگ . فطر . آرشیو طنز دیماه 86 . آزار . آمریکا . اخلاق . اسارت . براندازی نرم . بردگی . جنگ نرم . خاطرات دوران جنگ . خاطره عبرت آموز .
بایگانی
یادداشتها
آورده بودند ! که : (طنز)
خاطرات طنز حج
نوشته های منتخب سایت
دی ماه 86
بهمن ماه 86
اسفند 86
پیوندهای روزانه

جریان احمدی نژاد [111]
حزب الله می رزمد [191]
صدای عدالت [182]
نیز هم [127]
نقطه سر خط [122]
[آرشیو(5)]

اوقات شرعی
لینک دوستان

تنها علمدار
گردان وبلاگی کمیل
متین نیوز
جعفر گلابی
صدای عدالت

لوگوی دوستان

خاطرات باورنکردنی یک حاج آقا - به روز رسانی :  1:57 ع 90/1/6
عنوان آخرین نوشته : وب حاج آقا راه اندازی شد !!

شیعیان اهل سنت واقعی - به روز رسانی :  9:4 ع 87/9/30
عنوان آخرین نوشته : غدیر حقیقت انکار نا پذیر تاریخ

جستجوی وبلاگ
:جستجو

با سرعتی بی نظیر و باور نکردنی و اعجاب انگیز متن یادداشتهارا کاوایش کنید!

اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر: احمد نازک تن

عنوان متن دشمنی با امام! چهارشنبه 88 آذر 18 ساعت 9:24 صبح

می دانستم که صدا و سیما با خط امام مشکل دارد. سالهاست که امام در مقاطع حساس سانسور می شود. سالهاست که سخنان امام را نابجا پخش می کنند و از آن فقط به نفع خود استفاده می کنند . سالهاست که حرفی از فرمان 8 ماده ای امام نیست. سالهاست که منشور روحانیت امام فراموش شده! سالهاست که منشور برادری امام را بایکوت کرده اند. سالهاست که از وصیت نامه امام فقط بندهایی را می خوانند که به نفع خودشان باشد... این دشمنی و امام ستیزی را حتی مراجعی نظیر آیت الله صانعی هشدار داده بودند. اما نمی دانستم که برای رسیدن به مقاصد جناحی حاضر به توهین به امام هم هستند!! صدا وسیما در یکی از برنامه های رادیویی خود در سالهای اول انقلاب ، بمناسبت روز زن با خانمی مصاحبه کرد. از او پرسید الگوی شما کیست؟ او گفت : اوشین! امام گفت کسی که این برنامه را پخش کرده اگر عمدا و آگاهانه کرده باید مجازات شود. حالا امام کجاست تا ببیندکه صدا وسیما برای دشمنی با موسوی و کروبی و خط امامی ها حاضر شده تا پاره کردن عکس او را توسط  گروه نامعلوم و نامشخصی به نمایش بگذارد که چی؟ که چه چیزی را اثبات کند؟! که مثلا اثبات کند اینها با امام هم دشمنند؟!

اولا:..

 ما بعنوان طرفداران موسوی ، باور نداریم که جنبش سبزی ها چنین عملی را مرتکب شده باشند و این صحنه را ساختگی و دسیسه می دانیم.

ثانیا: بی بی سی مکرر این صحنه را پخش کرد. یا خودش تهیه کرده و شما بلندگوی او شده اید! یا شما تهیه کرده اید و برای او خوراک ساخته اید( این استدلال نوعی محاجه است . یعنی با استدلالهای خودشان به جنگ خودشان رفتن. وگرنه من خود این استدلال را قبول ندارم)

ثالثا: گیریم چنین اشتباهی از سوی عده ای در گوشه ای از تظاهرات رخ داده باشد. و عده محدودی هم دیده باشند. از کجا معلوم که با او برخورد نکرده اند؟ آیا درست است که صدا و سیما به پخش آن مبادرت کند؟( مثل پخش اوشین) آیا هر خبری ولو راست را باید منتشر کرد؟ اگر دزدی به خانه آقای ضرغامی برود و زنش را هم بی نصیب نگذارد، خبرش را پخش می کنند؟!!

رابعا: به فرض صحت خبر، جوانان ما امام را از کجا بشناسند؟ آن امامی که از صدا وسیما ی ما به آنها معرفی شده ،امام خمینی نیست! چندان هم شایسته دلبستن نیست! آنها عکس امامی را پاره کرده اند که صداو سیما بهشان معرفی کرده است! مثل دشمنی مخالفان اهل بیت با آنها بدلیل  آشنایی و شناختی که از ائمه بواسطه اعمال و رفتار ما پیدا کرده اندو در واقع مخالفت آنها با ائمه ، نمایش مخالفت آنها با ماست ، نه با ائمه علیهم السلام. 

خامسا: کجاست آن دادستانی که  آینده نیوز را به دادگاه فراخواند به خاطر اعتراض آن سایت خبری به سخنان چرند احمدی نژاد دراصفهان ؟! گرچه آینده نیوز اصلا اهانتی نکرده بود! بلکه در برابر اهانت های مکرر احمدی نژاد به دین و اسلام و تشیع و امام زمان و مراجع ، یک واکنش نسبتا منطقی نشان داده بود. حالا آن دادستان کجاست که مثل امام به سراغ تهیه کننده و کارگردان و مجری برود ( نه سراغ کسی که نادانسته اوشین را الگوی خود معرفی کرده بود)


اظهار نظر شما عزیزان( )


لیست یادداشت های آرشیو نشده این وبلاگ

با سلام، خداحافظ!
هشدار امام درباره خودمحوری دانشگاهیان و قوای مسلح
سخن امروزین امام!
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش چهارم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش سوم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش دوم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش اول
فرمان 8 ماده ای امام
«کتاب قانون» رودرروی «اخراجیها»!
نامه ای به برادر نوری زاد
شکلک او ، کفرما!
تاکتیک ابوسفیانی!
جمعش می کنیم!
سخنان مهم سیدمحمدخاتمی درباره فتنه اخیر
این خمینی بود!
[همه عناوین(167)][عناوین آرشیوشده]


Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ


آمار وب فارسی