• وبلاگ : نازك خيال
  • يادداشت : عيدالزهرا يا عزاءالزهرا؟!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 81 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    در پاسخ آقاي اميد كه نظر داده بودند عرض مي كنم :
    برادر من عمركشون و عيدالزهرا ربطي به تولي و تبري ندارد.
    همانطور كه تبري و تولي واجب است ، حفظ وحدت مسلمانان و حفظ ابرو و خون شيعيان نيز واجب است. مگر نفرمود : لا دين لمن لا تقية له؟!
    مگر نفرمود : التقية ديني و دين ابائي؟
    مگر معصوم ( ع) نفرمودند كه [ براي ايجاد الفت بين مسلمانان ] در نماز جماعت اهل تسنن شركت كنيد و ثواب عجيبي براي اين كار ذكر نمودند مثل اينكه پشت سر رسول اكرم 0ص) نماز خوانده باشيد ثواب دارد.
    برادر من !
    وقتي تمام خيابانهاي تهران پر است از افغانيهاي سني كه جاروكشي يا كارهاي ديگر مي كنند چطور توقع داريد مثل قديم عمركشون بگيريد؟
    هيچ مي دانيد اين جشن از زمان صفويه رواج يافته است؟
    هيچ مي دانيد روايت مربوط به عمركشان بنا به تحقيقات علماي بزرگ و برخي از مراجع تقليد نامعتبر و جعلي است؟
    برادر عزيز!
    تبري صحيح و واجب است اما شيوه اش اين نيست. تبري بايد بگونه اي سازگار با تقيه و مداراي اسلامي مورد عمل قرار گيرد. لعن با ذكر نام به ضررر شيعه و اهل بيت (ع) است.
    عالي بود. خيلي مفيد و جالب بود.
    من هم در وبلاگم مطالبي درباره همين موضوع ارائه كرده ام. مقاله شما را هم لينك مي كنم.
    اگر خواستيد مطلب بنده را هم لينك كنيد. در هر حال دستكم در اين مورد كاملا همفكر هستيم و من نيز اين روز را عزاي زهرا صلوات الله عليها مي دانم و معتقدم اين جشن گرچه به نام زهرا (س) است اما در حقيقت به كام دشمنان ايشان است.
    آدرس وبلاگ بنده : http://www.islamdin.blogfa.com/post-131.aspx
    + اميد 

    خداوند لعنت کند تورا که مرا بدون تحقيق از بالاترين کار که تولا وتبري است نهي ميکني وعده ما پاي منبر وسيله پس ما شاديم به شادي فاطمه وغمگينيم به غم فاطمه لطفا از خودتان تفسير به راي نفرماييد و مطيع امر مولا باشيد نه هوس خودتان و کاسه داغتر از آش نشويد.

    پاسخ

    در حديث داريم كه وقتي دهان به لعن مي گشايي آن لعنت مي گردد تا صاحبش را بيابد و اگر نيافت به گوينده بازمي گردد!به همين دليل است كه ما جز به كساني كه در قرآن و روايات و زيارت عاشورا لعن شده اند؛ لعن نمي كنيم مگر اين كه به شرايط لعن آنان مطمئن باشيم. من شما را بخشيدم چون دوست ندارم محب فاطمه سلام الله عليها گرفتار شود. اما از شما دعوت مي كنم كه مطيع امر مولا باشيد و از ايجاد و ترويج سنتهاي غلط و بدعت در دين خودداري كنيد و درباره اين روز هم از كساني كه مدعي هستندسند بخواهيد.
    + ن 
    يکم با حديث سروکار داشته باشي ديگه از اين ....ها نميزني
    خيلي.........
    پاسخ

    گفتار شما هم بايد نشان از ارتباطتان با حديث و اهل بيت داشته باشد كه متاسفانه ...
    + دوست 

    به نظرمن تويک سني هستي که فکرميکني بااين حرف ها ميتوني کارهاي کثيف عمرلعنت الله رابپوشاني ولي کورخوندي مابچه شيعه ها هميشه وهمه جا لعنش ميکنيم وبراي کارمون هم دليل داريم شما بريدبه فکرخودتون باشيدکه هيچي نميدونيد چون اصلااجاره تحقيق نداريد
    پاسخ

    ؟! سني بودن ما را ازكجا درآورديد؟
    + محمد 
    در ضمن روز 9 ربيع و عيدالزهرا را به جهت اعظم بودن آن غديرثاني نيز گويند
    پاسخ

    بله ؛‏خيلي چيزها مي گويند. اما شنونده بايد عاقل باشد
    + محمد 
    در روايات است که عيدالزهرا ماه شادي اهل بيت است.
    در ابتداي ماه ايام محسنيه است. هشتم اين ماه شهادت امام حسن عسگري است و فرداي آن روز آغاز ولايت حضرت ولي عصر است.
    دارد که پيامبر فرمودند هرکس پايان ماه صفر و آغاز اين ماه را به من خبر دهد بهشت بر او واجب است.
    و مواردي از اين دست که اگر لازم دانستيد با ايميل من تماس بگيريد تا توضيحات کامل داده شود.
    پس لازم است که کمي دقت بيشتر به خرج داده و متن خود را اصلاح نماييد که اطلاع رساني غلط در اين باره انجام نگيرد.
    موفق باشيد.
    پاسخ

    روايت مورد اشاره شما از سوي مراجع منجمله آيت الله مکارم مردود اعلام شده است
    + شيعه 
    آقا برو گه اتو بخورررررررررررررررررررررررررررر!
    پاسخ

    امام علي عليه السلام خطاب به يارانش فرمود ( در جريان جنگ!) اني لا احب ان تکونوا سبابين! ( من دوست ندارم که شما از فحش دهندگان باشيد!) به اين ترتيب شما شيعه نيستيد يا شيعه بي اطلاعي هستيد.
    + علي 

    سب
    اين اشعار رو براي تو كه سني هستي و خودتو شيعه جا زدي مي‌فرستم تا حالشو ببري:
    هرکس که بگويد که تبري ضرر است او را نه دين و نه ز ايمان خبراست فرزند علي اگر تبري نکند فرزند علي نيست ز نسل عمر است
    *****
    عمر اي نکبت بي دين تو چه آفتي خدا را که
    زهم جدا نمودي علي و خلق خدا رو نه بشر توانمت خواند نه حشم توانمتگفت متحيرم چه نامم سگ زاده زنا را
    *****

    پاسخ

    سني بودن ما را شما از کجا ادعا فرمودي؟
    + علي 
    بابا اين يارو نازك خيال يك سنيه كه خودشو شيعه جا زده
    پاسخ

    البته در محيط اينترنت مي شود شما هم خودت را شيعه جا بزني! شايد هم شيعه باشي منتهي بي اطلاع
    + مجيد 
    به نظر من اسم وبلاگتو بي خيال بزاري بهتره!!
    اجرت با عمر بن خطاب!!!!!!!!
    پاسخ

    عمر صاحب اجر نيست. صاحب زجر است!
    سلام
    با عنوان به اسم اهل بيت نرقصيد بروزيم
    در همين موضوع شما
    محض اطلاع شما با ان فكر افراطي كه داري عيدالزهرا تنها عيد نيست بلكه دومين عيد بزرگ شيعيان بعدازعيدغديراست.درضمن هروقت به حضورامام زمان رسيدي ان وقت درموردساحت مقدس امام زمان و اينكه در اين روزها چه ميكنه نظر بده. ياعلي مدد برعمرلعنت
    پاسخ

    اين دومين عيد را از كجا آورده ايد؟ نكند محضر مبارك آقا امام زمان شرفياب شده ايد ؟‏چون از ساير ائمه چنين روايتي نرسيده است!
    عرض ادب
    نسخ کلي عيدالزهرا هرگز جايز نيست. کتاب مفاتيح رو شما نظاره بفرماييد.فضايل کثيره اي ذکر شده.
    اما اين مطلب که مجالس بعضي ها مثل جواد کربلايي در بلوار قيام تهران باعث شيعه کشي و از بين رفتن وحدت مي شود درست است...
    پاسخ

    با عرض ادب متقابل؛ مفاتيح خودش سند نيست. اما آشيخ عباس فرد ثقه اي بوده كه ادعيه و آدابش را از اسناد معتبر و يا نسبتا معتبر جمع آوري كرده و لذا اين كتاب به كتابي ارزشمند و بي بديل تبديل شد. در خصوص عيدالزهرا نديده ام كه سندي ارجاع دهند.
    + محمد 
    آنقدر اين عيد جايگاه ارزشمند در منظر ايشان دارد که يکي از نامهايي که براي اين روز گزارده اند غدير ثاني است
    متن کامل اينجا
    پاسخ

    نويسنده محترم ! سند ؟! من و شما كه نمي توانيم از خودمان رسم و آداب دركنيم! اگر چنين كنيم مي شويم مثل همان عمر كه از خودش رسم نماز تروايح را دركرد!!در مورد روايت مغشوشي هم كه در لينك آورده ايد توضيحاتي خدمتتان معروض بدارم:1-راوي ازاحمدبن اسحق قمي به نقل از امام عسگري (ع) و ايشان نيز از پدر بزرگوارخود و ايشان از حذيفه بن يمان (!!!) نقل روايت كرده اند! آْيا اين سلسله سند براي شما سوال انگيز نيست؟!2- امام حسن عسگري در شديدترين شرايط تقيه بسر مي بردند تا جايي كه حتي ارتباط با دنياي بيرونشان محدود به افراد خاص و نايبان بود. چگونه ايشان به انجام اعمالي دست مي زنندكه از هيچ امام ديگري روايت نشده است كه انجام داده باشند؟ چگونه مي توان تصور كرد كه ساير ائمه حتي در خفا و در بين خواص هم اين اعمال را انجام نداده باشند؟
     <      1   2   3   4   5    >>    >