سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکیل کمیسیون بزغاله! - نازک خیال
زیور دانش، احسان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
من به ایمیل کمتر سر می زنم! کامنت بگذارید
یــــاهـو
کل بازدیدهای وبلاگ
213815
بازدیدهای امروز وبلاگ
35
بازدیدهای دیروز وبلاگ
78
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک ]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
تشکیل کمیسیون بزغاله! - نازک خیال
مدیر وبلاگ : احمد نازک تن[168]
نویسندگان وبلاگ :
الهام خانوم (@)[29]


بسیجی بوده و انشاءالله مانده باشم. منتظرم صاحب امرمان بیاید. اگر بر ناروایی که از خودی سرزده صبر می کنم ، برای وجود دشمن است . و اگر بر آن صبر نکرده و نهیب می زنم ، برای وجود خطری بزرگتر است : دشمن اکبر!(نفس)
لوگوی وبلاگ
تشکیل کمیسیون بزغاله! - نازک خیال
فهرست موضوعی یادداشت ها
طنز[123] . سیاست[21] . یادداشت ها[15] . خبر[4] . سوال سرخ و پاسخ سبز[4] . عدالت . فرهنگ . فطر . آرشیو طنز دیماه 86 . آزار . آمریکا . اخلاق . اسارت . براندازی نرم . بردگی . جنگ نرم . خاطرات دوران جنگ . خاطره عبرت آموز .
بایگانی
یادداشتها
آورده بودند ! که : (طنز)
خاطرات طنز حج
نوشته های منتخب سایت
دی ماه 86
بهمن ماه 86
اسفند 86
پیوندهای روزانه

جریان احمدی نژاد [111]
حزب الله می رزمد [191]
صدای عدالت [182]
نیز هم [127]
نقطه سر خط [122]
[آرشیو(5)]

اوقات شرعی
لینک دوستان

تنها علمدار
گردان وبلاگی کمیل
متین نیوز
جعفر گلابی
صدای عدالت

لوگوی دوستان

خاطرات باورنکردنی یک حاج آقا - به روز رسانی :  1:57 ع 90/1/6
عنوان آخرین نوشته : وب حاج آقا راه اندازی شد !!

شیعیان اهل سنت واقعی - به روز رسانی :  9:4 ع 87/9/30
عنوان آخرین نوشته : غدیر حقیقت انکار نا پذیر تاریخ

جستجوی وبلاگ
:جستجو

با سرعتی بی نظیر و باور نکردنی و اعجاب انگیز متن یادداشتهارا کاوایش کنید!

اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر: احمد نازک تن

عنوان متن تشکیل کمیسیون بزغاله! سه شنبه 86 آذر 20 ساعت 11:21 صبح

تشکیل کمیسیون بزغاله:

در پی افشاگری رئیس جمهور درباره نقش بزغاله در مخالفت با دولت ، کمیسیون خاصی در هیئت دولت تشکیل و در جلسه محرمانه ای موضوع را بررسی و تصمیمات مهمی در این زمینه اتخاذ نمود. در این جلسه پیشنهاد شده است هر یک از وزارتخانه ها ابلاغیه هایی  به شرح ذیل صادر نمایند:
1- وزارت بازرگانی : (معاونت تنظیم بازار) صادرات انواع بز و بزغاله به منظور تنظیم بازار ،به صورت زنده یا کشتار شده از شمول قانون ممنوعیت صادرات دام خارج شده و تا اطلاع ثانوی آزاد اعلام می شود.

( معاونت حمایت از مصرف کننده ) کلیه تعاونی های مصرف کارمندی می توانند بن بزغاله کارمندی اعلام نمایند. 

2- وزارت جهاد کشاورزی: ( معاونت دام) بنا به برخی گزارشات واصله ، بیماری جنون بزغاله ای در برخی از مناطق کشور مشاهده شده لذا ضروری است تا دامداران کلیه بزغاله های خود را در اسرع وقت به نزدیکترین کشتارگاه تحویل داده و دولت علاوه بر پرداخت بهای تضمینی آن ، جوایزی نیز برای تحویل دهندگان در نظر خواهد گرفت .

(سازمان جنگلبانی) چون عبور بزغاله از مراتع و جنگلها به این مناطق لطمات جبران ناپذیر وارد می کند ، لذا عبور این جانور در بین گله ها از داخل مراتع و جنگلها مجاز نمی باشد . دامداران در صورت عبور از این مناطق باید دهان بزها را با اطمینان ببندند.

3- وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اعلام کند: مصرف گوشت بزغاله به میزان دو وعده در هفته موجب حفظ سلامت سیاسی کشور بویژه در زمان انتخابات می شود

4- نیروی انتظامی اعلام کند : اخیرا بزغاله هایی با پوشش نامناسب و خلاف عفت (بویژه در قسمت عقب و زیر دم !) مشاهده شده اند که موجبات خدشه دارشدن عفت عمومی را فراهم کرده اند . لذا از گله داران و عشایر محترم و غیور کشور انتظار می رود اجازه ندهند تا با حضور تعداد معدودی بزغاله در بین گله های خود به عفت عمومی ضربه وارد شود . این نیرو با قاطعیت هر چه تمامتر اعلام می دارد  در ادامه طرح ملی مبارزه با اشرار، در صورت مشاهده  تردد هر نوع بزغاله ی نانجیب در جاده ها و معابر عمومی برخورد قانونی با گله دار و بزغاله به عمل خواهد آورد.

5- وزارت ارشاد اعلام نماید: چاپ و تکثیر هرگونه عکس و گزارش و فیلم و خبر و کتاب و ...در دفاع از بزغاله ها ممنوع است و تولید کنندگان آثار فرهنگی که به افشای بزغاله ها اقدام نمایند علاوه بر دریافت کمک و تسهیلات ، مورد حمایت و تشویق جشنواره ها قرار خواهند گرفت .   

6- وزارت اطلاعات اعلام کند: این بار دست استکبار از آستین پشم آلود بز بیرون آمده و و با حرکات مشکوک دست بز ، قصد تشویش اذهان عمومی را دارد. این وزارت چون چشمی بینا هر گونه حرکت دست بز را زیر نظر خواهد داشت و به بزآوران اخطار می کند تا از بزغاله رقصانی و سایر حرکات موزون و نا موزون خودداری نمایند.

7- اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی : هر گونه سازه مهندسی اعم از سیویل یا نظامی که با نام شاخ بزی شناخته می شود ، فاقد معیارهای استاندارد بوده و ممنوع می باشد.

آخرین خبر: توضیح آقای الهام درباره بزغاله :

آقای غلامحسین الهام (،سخنگوی دولت وغیره! ...) اعلام کرد: علیرغم نظر کمیسیون بزغاله ، دولت هیچ گونه برنامه ای برای مقابله با بزغاله ها ندارد و سخنان رئیس جمهور توسط رسانه ها بد برداشت شده است . ایشان هرگز قصد توهین و اهانت به بزغاله ها را نداشته اند و بلکه از آنها حمایت نیز کرده اند . الهام افزود : اصلا چگونه ممکن است بزغاله ها با  شهرتی که در تایید کردن و تکان دادن سر و .. دارند بعنوان مخالف شناخته شوند؟! در این جنجال آفرینی ها نوعی کج فهمی دیده می شود. رئیس جمهور می خواسته اند با مقایسه مخالفین دولت و بزغاله ها بگویند که آنها حتی  به اندازه همین بزغاله که همیشه ما را تایید  میکند هم نمی فهمند!


اظهار نظر شما عزیزان( )


لیست یادداشت های آرشیو نشده این وبلاگ

با سلام، خداحافظ!
هشدار امام درباره خودمحوری دانشگاهیان و قوای مسلح
سخن امروزین امام!
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش چهارم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش سوم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش دوم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش اول
فرمان 8 ماده ای امام
«کتاب قانون» رودرروی «اخراجیها»!
نامه ای به برادر نوری زاد
شکلک او ، کفرما!
تاکتیک ابوسفیانی!
جمعش می کنیم!
سخنان مهم سیدمحمدخاتمی درباره فتنه اخیر
این خمینی بود!
[همه عناوین(167)][عناوین آرشیوشده]


Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ


آمار وب فارسی