سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رسوایی بزرگ کودتاچیان - نازک خیال
غایت خرد، اعتراف به نادانی است . [امام علی علیه السلام]
من به ایمیل کمتر سر می زنم! کامنت بگذارید
یــــاهـو
کل بازدیدهای وبلاگ
213708
بازدیدهای امروز وبلاگ
6
بازدیدهای دیروز وبلاگ
35
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک ]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
رسوایی بزرگ کودتاچیان - نازک خیال
مدیر وبلاگ : احمد نازک تن[168]
نویسندگان وبلاگ :
الهام خانوم (@)[29]


بسیجی بوده و انشاءالله مانده باشم. منتظرم صاحب امرمان بیاید. اگر بر ناروایی که از خودی سرزده صبر می کنم ، برای وجود دشمن است . و اگر بر آن صبر نکرده و نهیب می زنم ، برای وجود خطری بزرگتر است : دشمن اکبر!(نفس)
لوگوی وبلاگ
رسوایی بزرگ کودتاچیان - نازک خیال
فهرست موضوعی یادداشت ها
طنز[123] . سیاست[21] . یادداشت ها[15] . خبر[4] . سوال سرخ و پاسخ سبز[4] . عدالت . فرهنگ . فطر . آرشیو طنز دیماه 86 . آزار . آمریکا . اخلاق . اسارت . براندازی نرم . بردگی . جنگ نرم . خاطرات دوران جنگ . خاطره عبرت آموز .
بایگانی
یادداشتها
آورده بودند ! که : (طنز)
خاطرات طنز حج
نوشته های منتخب سایت
دی ماه 86
بهمن ماه 86
اسفند 86
پیوندهای روزانه

جریان احمدی نژاد [111]
حزب الله می رزمد [191]
صدای عدالت [182]
نیز هم [127]
نقطه سر خط [122]
[آرشیو(5)]

اوقات شرعی
لینک دوستان

تنها علمدار
گردان وبلاگی کمیل
متین نیوز
جعفر گلابی
صدای عدالت

لوگوی دوستان

خاطرات باورنکردنی یک حاج آقا - به روز رسانی :  1:57 ع 90/1/6
عنوان آخرین نوشته : وب حاج آقا راه اندازی شد !!

شیعیان اهل سنت واقعی - به روز رسانی :  9:4 ع 87/9/30
عنوان آخرین نوشته : غدیر حقیقت انکار نا پذیر تاریخ

جستجوی وبلاگ
:جستجو

با سرعتی بی نظیر و باور نکردنی و اعجاب انگیز متن یادداشتهارا کاوایش کنید!

اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر: احمد نازک تن

عنوان متن رسوایی بزرگ کودتاچیان دوشنبه 88 آذر 9 ساعت 5:35 عصر

( این نوشته را همان ایام اواخر آبان نوشته بودم و تا امروز برای انتشار آن دست دست می کردم!. راستش شاید لحن تند آن با اهداف و اخلاق سیاسی من سازگار نباشد . اما شما خواننده گرامی خطا و رسوایی اشاره شده را به حساب کودتاچیانی بگذارید که امیدواریم بزودی افشا شده و شرشان از سر نظام جمهوری اسلامی کوتاه شود. پس از گزارشی که « آینده » درباره انتشار اخبار کذب از سوی باند شایع ساز کودتاچیان منتشر کرد http://youcan.parsiblog.com/1243129.htm  مصمم شدم من هم این نوشته را منتشر کنم. امید که دوستداران حقیقی جمهوری اسلامی آن را بخوانند )

 روزنامه ایران در روزچهارشنبه 27 آبان 88 گزارش ویژه ای درباره مهدی هاشمی منتشر ساخت. در ورای گرد و خاکی که این گزارش در بین برخی مردم براه انداخته است ؛ یک رسوایی بزرگ برای کودتاچیان به بار آمده ودم خروس در کنار صدها قسم حضرت عباس بیرون زده شد! آنها مدعی شده اند که ستاد موسوی از چند  ماه پیش از انتخابات می خواسته تا احمدی نژاد را زمین بزند، چون این بار با شکست احمدی نژاد تکلیف رهبری هم روشن می شود!! پاسخ به یک سوال همه چیز را افشا می کند! این اطلاعات را چه زمانی بدست آوردید و ... مهمتر آن که بعد از بدست آمدن این اطلاعات دست به چه اقدامی زدید؟!

برای بررسی مفصل تر موضوع باید مقدمه ای بچینم:

دراین گزارش از چهار نوع منبع متفاوت بهره گرفته شده :

1-      روزنامه های اروپایی یا منابع اروپایی (که اگر مطلبی بر ضد خود آنها بنویسد خواهند گفت که :محل نفوذ صهیونیستها است)

2-      اعترافات گرفته شده در جریان دستگیریهای بعد انتخابات

3-      منابع نامعلوم!

4-      گزارش های رسمی منابع معتبر کشور مانند تحقیق و تحفص مجلس

میزان اعتبار دو منبع اول ( صهیونیستها و اعترافات گرفته شده) نزد همه روشن است . بخش عظیمی از گزارش نیز از این دو منبع تهیه شده است . به گونه ای که با حذف آن به چند پاراگراف باقیمانده می رسیم که هیچ چیزی را اثبات نمی کند.

گزارش تحقیق و تفحص هم ضمن معتبر بودن آن ؛ دارای جنبه های اثباتی و قابل دفاع است که باید آقای مهدی هاشمی به طور مستقل به آن بپردازد. زیرا ما در این نوشته در پی توجیه اقدامات مهدی هاشمی یا دفاع از او نیستیم .

آن چه گزارش را واقعا «ویژه » می کند، اتکا به خبرهایی با منبع «نامعلوم» است! به عنوان نمونه در قسمتی از گزارش بدون ذکر هر گونه منبع یا سندی آمده است :

«با راه اندازی کمیته راهبردی ستاد حامیان میرحسین موسوی ، مهدی هاشمی قائم مقامی حسین مرعشی را بر عهده داشت و در یکی از جلسات همین شورا بود که او به همراه سید محمد خاتمی و ابوالفضل فاتح به نتیجه رسیدند که "برنده شدن در این انتخابات خیلی با انتخابات گذشته فرق می کند. در این صورت جریان اصولگرا و رهبر دیگر نمی توانند سرشان را بلند کنند و این به معنای یکسره کردن کار است."...»

این پاراگراف ،ضمن آن که وابستگی روزنامه ایران را به محافل اطلاعاتی موازی برملا می کند ، رسوایی بزرگ دیگری را برای روزنامه ایران و حامیان پشت پرده اش به همراه آورده است . به گونه ای که همه جا این موضوع نقل محافل شده است .

درباره این پاراگراف نکات بسیار جالبی وجود دارد:

1-      این اظهارات ( به فرض صحت!) مربوط به مدتها قبل از انتخابات است .و قطعا برای کسب آن از روشها و ابزار اطلاعاتی خاص نظیر شنود استفاده شده است .در این صورت کسانی که از این باصطلاح «توطئه خطرناک» مطلع می شدند چه تصمیمی اتخاذ می کردند؟!

2-      هر کس این خبر را بشنود و آن را باور کند ، قطعا به اقداماتی دست خواهد زد . این اقدامات جز «تضمین پیروزی احمدی نژاد» چه چیزی می تواند باشد؟ توجیه شرعی آن نیز با استناد به این خبر (؟!) فراهم است : « حفظ نظام »!

3-      اکنون روزنامه ایران به صراحت افشا کرده که جریان کودتا با استناد به اظهارات منتسب به مهدی هاشمی ، انگیزه کافی برای تقلب در انتخابات را داشته است و برای «حفظ نظام» حاضر به انجام هر گونه اقدامی بوده است .

از سوی دیگر و برای روشن شدن موضوع لازم است به چند مساله دیگر اشاره کرد:

1-      مشخص است که برخی منابع اطلاعاتی ( معروف به اطلاعات موازی)، سالهاست برای اثبات چیزی به نام «خطر هاشمی و اصلاح طلبان »، فعالیت می کنند و از هیچ اقدام خلاف قانون (نظیر شنود غیر مجاز) و خلاف شرع ( نظیر انتشار اخبار کذب و تهمت پراکنی ) هم ابایی ندارند. این موضوع در پی آن برملا شد که وزارت اطلاعات متوجه وجود وسایل شنود غیر مجاز در آنتنهای موبایل مشرف بر منزل مهدی هاشمی گردید و آن را جمع آوری نمود. لازم به ذکر است که در پی فرمان 8 ماده ای حضرت امام (ره) انجام شنود نیازمند طی مراحل پیچیده قانونی و کسب مجوز از قاضی ویژه شنود است . برای درک اهمیت موضوع کافی است بدانیم که تعداد این قاضیان ویژه در کل کشور از تعداد استانهای مصوب کشور کمتر است! نصب این تجهیزات بدون طی مراحل قانونی صورت گرفته بود و لذا از سوی وزارت اطلاعات جمع آوری گردید!

2-      اطلاعات موازی با پخش این شایعه در بدنه نظام و سپاه و دولت ، فضای لازم برای «اقدامات ویژه» را در انتخابات فراهم آورد. این فضا سازیها و اقداماتی که از پیش برای تقلب گسترده لازم بود ( نظیر موضوع چاپ تعرفه ها و تعداد مهرها و  ایزوله کردن زیرزمین وزارت کشور و حذف و قلع و قمع ناظران نامزدها و زمینه سازی روانی برای برد احمدی نژاد در رسانه های وابسته و نظر سنجی های سفارشی و .. ...) موجب شد تا اصلاح طلبان پیش از برگزاری انتخابات نسبت به انجام تقلب در انتخابات اطمینان حاصل کنند ونسبت به آن اعلام خطر نمایند. تنها چیزی که آنها را امیدوار – و مردد به انجام تقلب-  نگه می داشت ، سیستم رای گیری و ا نتخابات کشور بود که اجازه تقلب گسترده را نمی داد و موجب افشای آن می شد. آنها به درستی می دانستند که علیرغم همه تمهیداتی که از سوی کودتا چیان اتخاذ شده بود باز هم طی مراحل قانونی در شمارش آرا و بازشماری آن منجر به «افشای تقلب» می شود . اتفاقی که در عمل نیز رخ داد.  تنها نکته ای که برای اصلاح طلبان مغفول مانده بود این بود که همراهی شورای نگهبان با وزارت کشور در اجرای این سناریو می تواند منجر به عدم طی مراحل قانونی به صورت کامل و یا مسخ روند انتخابات  شود. امری که باور آن بسیار مشکل بود و فقط برخی اصلاح طلبان رادیکال و بدبین به آن معتقد بودند. روند انتخابات نشان داد که این بدبینی چندان هم به دور از واقعیات نبوده و تنها یک سوال باقی مانده بود که باید پاسخ داده می شد. آن سوال این بود:

چنین تقلب گسترده ای نیازمند همکاری و همراهی جمع کثیری از افراد و حتی مقامات است . در حالی که سابقه رفتار سیاسی مقامات کشور و اخلاق دینی آنها نشان می داد که علیرغم گرایش سیاسی خاص خود هرگز اقدام به خیانت در امانت و دستبردن در آراء مردم نمی کنند. این ابهام تا انتشار « گزارش ویژه روزنامه ایران » ادامه داشت.

امروز همه خوانندگان این گزارش ویژه ! به آن مقامات امین و قابل اعتماد حق می دهند که در برابر خطری که برای آنها ترسیم شده است ( یعنی خطر یکسره شدن کار رهبری!!) خود را آماده انجام «اقدامات ویژه» کرده باشند.

مهم نیست که ابوالفضل فاتح و سید محمد خاتمی ماهها بعد ،از بیخ و بن خبر مربوطه را تکذیب کرده باشند . زیرا این خبردر زمان خودش ( قبل انتخابات ) اثر لا زم را گذاشته بود!


اظهار نظر شما عزیزان( )


لیست یادداشت های آرشیو نشده این وبلاگ

با سلام، خداحافظ!
هشدار امام درباره خودمحوری دانشگاهیان و قوای مسلح
سخن امروزین امام!
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش چهارم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش سوم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش دوم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش اول
فرمان 8 ماده ای امام
«کتاب قانون» رودرروی «اخراجیها»!
نامه ای به برادر نوری زاد
شکلک او ، کفرما!
تاکتیک ابوسفیانی!
جمعش می کنیم!
سخنان مهم سیدمحمدخاتمی درباره فتنه اخیر
این خمینی بود!
[همه عناوین(167)][عناوین آرشیوشده]


Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ


آمار وب فارسی