سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مظلومیت دکتر احمدی نژاد - نازک خیال
آنکه در خردسالی بپرسد، در بزرگسالی پاسخ دهد [امام علی علیه السلام]
من به ایمیل کمتر سر می زنم! کامنت بگذارید
یــــاهـو
کل بازدیدهای وبلاگ
213378
بازدیدهای امروز وبلاگ
39
بازدیدهای دیروز وبلاگ
18
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک ]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
مظلومیت دکتر احمدی نژاد - نازک خیال
مدیر وبلاگ : احمد نازک تن[168]
نویسندگان وبلاگ :
الهام خانوم (@)[29]


بسیجی بوده و انشاءالله مانده باشم. منتظرم صاحب امرمان بیاید. اگر بر ناروایی که از خودی سرزده صبر می کنم ، برای وجود دشمن است . و اگر بر آن صبر نکرده و نهیب می زنم ، برای وجود خطری بزرگتر است : دشمن اکبر!(نفس)
لوگوی وبلاگ
مظلومیت دکتر احمدی نژاد - نازک خیال
فهرست موضوعی یادداشت ها
طنز[123] . سیاست[21] . یادداشت ها[15] . خبر[4] . سوال سرخ و پاسخ سبز[4] . عدالت . فرهنگ . فطر . آرشیو طنز دیماه 86 . آزار . آمریکا . اخلاق . اسارت . براندازی نرم . بردگی . جنگ نرم . خاطرات دوران جنگ . خاطره عبرت آموز .
بایگانی
یادداشتها
آورده بودند ! که : (طنز)
خاطرات طنز حج
نوشته های منتخب سایت
دی ماه 86
بهمن ماه 86
اسفند 86
پیوندهای روزانه

جریان احمدی نژاد [110]
حزب الله می رزمد [191]
صدای عدالت [182]
نیز هم [127]
نقطه سر خط [122]
[آرشیو(5)]

اوقات شرعی
لینک دوستان

تنها علمدار
گردان وبلاگی کمیل
متین نیوز
جعفر گلابی
صدای عدالت

لوگوی دوستان

خاطرات باورنکردنی یک حاج آقا - به روز رسانی :  1:57 ع 90/1/6
عنوان آخرین نوشته : وب حاج آقا راه اندازی شد !!

شیعیان اهل سنت واقعی - به روز رسانی :  9:4 ع 87/9/30
عنوان آخرین نوشته : غدیر حقیقت انکار نا پذیر تاریخ

جستجوی وبلاگ
:جستجو

با سرعتی بی نظیر و باور نکردنی و اعجاب انگیز متن یادداشتهارا کاوایش کنید!

اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر: احمد نازک تن

عنوان متن مظلومیت دکتر احمدی نژاد دوشنبه 86 بهمن 29 ساعت 1:46 عصر

در پی درج مطلبی با عنوان "آیت الله توسلی مرحوم و احمدی نژاد مظلوم"  در روزنامه کیهان (لینک خبر) ، مراسم روضه خوانی و سینه زنی و ذکر مصیبت مظلومیت احمدی نژاد در موسسه کیهان برگزار گردید. در این مراسم ابتدا حسین شریعتمداری به سخنرانی پرداخت و سپس حاج منصور ارضی مداح اهل دولت نوحه خوانی کرد.

سخنران با اشاره به سابقه مطلومیت احمدی نژاد در دوران دانشجویی و تهمت برهم زدن مجامع تحکیم وحدتی ها و شکستن شیشه تابلوی انجمن اسلامی که مظلومانه به ایشان و دوستانش نسبت داده شده ؛ افزود: این مظلومیت ریشه در تاریخ دارد، حتی پیش از آن هم آمریکا سعی کرد تا تهمت حضور در جمع دانشجویان خط امامی را به ایشان بزند!  وی سپس افزود: در تمامی این وقایع خداوند یار مظلوم بوده است. مانند هنگام برگزاری آزمون ورودی دکترا، که طی توطئه ای از سوی دشمنان ، ایشان در جلسه امتحانی صبح شرکت نکرد ولی به لطف خدا قبول شد و الان هم دکتر هستند!!

وی سپس به مظلومیت دکتر در زمان انتخابات اشاره کرد که هیچ مال و اندوخته ای برای تبلیغات نداشت ولی خداوند دلهای مردم تهران را با او همراه کرد تا از بودجه شهرداری صرف امور تبلیغاتی نظیر وام ازدواج و بن فرهنگیان و کمک به مساجد و هیاتها و ...کند. گرچه عده ای ظالم پس از آن سعی کردند تا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تحقیق و تقحص کنند!! اما خداوند به کمک آمد و این توطئه هم خنثی شد.

سخنران افزود: در زمان انتخابات هم ، با تبلیغات منفی و پخش صدها هزار سی دی بر ضد هاشمی رفسنجانی و شایعات ناجوانمردانه علیه او و خانواده اش که از سوی مردم بطور خودجوش صورت گرفت؛ عده ای ظالم خواستند تا دکتر مظلوم را بدنام کنند ولی بحمدالله این توطئه هم خنثی شد.

در این هنگام جمعیت که تحت تاثیر قرار گرفته و اشک می ریختند و سخنران بغض خود را در گلو خفه می کرد، ادامه داد:

کار به رای گیری کشید در حالی که نیاز به رای گیری و اسراف بیت المال نبود! در رای گیری ، هاشمی و کروبی به دور دوم رفتند و حق او ضایع شد . این ظالمان به حدی خیالشان راحت بود که یکی از آنان رفت نیم ساعت خوابید! اما خداوند کمک کرد و وقتی که بلند شد دید چند صندوق باطل شده و احمدی نژاد به جای او به دور دوم رفته است .

بعد از ریاست جمهوری هم تلاشهای دکتر مظلوم برای محرومان و مستضعفان بواقع ستودنی است . او به تمام شهرهای ایران سفر کرد و نامه های مردم را جمع نمود. او به حدی در این زمینه جدیت نمود که وقت رسیدگی به وظایف اصلی را نداشت و مجبور شد شوراهای عالی را منحل کند اما مظلومانه مورد حمله و هجوم مجلس و شورای نگهبان قرارگرفت.

خدمتی که احمدی نژاد به محرومان و مستضعفان کرد، هیچ کس نکرد. او کاری کرد که دارندگان حتی یک خانه کوچک  بتوانند خود را میلیونر بدانند! او درآمد نفتی را بالا برد و توانست تنها در یک سال بیشتر از هشت سال دوران هاشمی درآمد نفتی داشته باشد. او تنها مظلومی بود که توانست همه مخالفان خود را از تمام رده های مدیریتی بالا و پایین دولت اخراج و بیکار کند و مظلومان و دوستان را سر کار بیاورد اما ناجوانمردانه به او تهمت دولت باجناق ها زدند!

او فهمید که مذاکره با آمریکا خوب است و مذاکره با اروپا ،جاسوسی است ! از مظلومیت او همین بس که دستور داد  تورم پایین بیاید ولی تورم به دستور او عمل نکرد و بالا رفت ! می خواست نرخ بیکاری را با وام درمانی به حداقل برساند، نشد! آمدند مظلومیت او را به جایی رساندند که از او خواستند تا حساب بودجه های دو سال حکومت خود را پس بدهد!! و او مجبور شد بودجه ای بنویسد شفاف که دیگر حسابکشی و حسابرسی از آن ممکن نباشد....

در این هنگام که صدای گریه حضار بلند شده بود و سخنران هم اشک ریزان و با نفسهای منقطع صحبت می کرد؛ منصور ارضی مداح اهل دولت برخاست و میکروفن را گرفت و مراسم نوحه خوانی آغاز شد:

ای محمود کبیرم  بگو برات بمیرم

دیوونتم به مولا !   آااااااااااااااااااااااااااای   کسایی که کیهان نمی خونین!  کسایی که اسم محمود رو با احترام نمی برین ! بگم؟! نه ! بگم؟! : آن سفرکرده که صد بار شتر نامه داره!  بر حذر باش که سر می شکند دیوارش !


اظهار نظر شما عزیزان( )


لیست یادداشت های آرشیو نشده این وبلاگ

با سلام، خداحافظ!
هشدار امام درباره خودمحوری دانشگاهیان و قوای مسلح
سخن امروزین امام!
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش چهارم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش سوم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش دوم
سوال سرخ و پاسخ سبز - بخش اول
فرمان 8 ماده ای امام
«کتاب قانون» رودرروی «اخراجیها»!
نامه ای به برادر نوری زاد
شکلک او ، کفرما!
تاکتیک ابوسفیانی!
جمعش می کنیم!
سخنان مهم سیدمحمدخاتمی درباره فتنه اخیر
این خمینی بود!
[همه عناوین(167)][عناوین آرشیوشده]


Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ


آمار وب فارسی