• وبلاگ : نازك خيال
  • يادداشت : انقلاب مهم نيست....... (؟!)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    يعني شما ميخواي ادعا کني که فتح الفتوح کلمبيا، کمتر از اين حوادث کوچولوست؟
    پاسخ

    نه بابا ! من که گفتم فتح الفتوح کلمبيا از هر چيز ديگر مهمتر است ! دست از سر کچلم بردارين ديگر!
    ولي خداييش از حق نگذريم 22 بهمن هم از وقتي آقا احمدي نژاد توش شرکت وسخنراني ميکنن تبديل به رويداد مهم و قابل ذكري شده است !
    + يك بنده خدا 

    آقاي نازک خيال ! يه کم بي خيال! گير داده اي به خانم فاطمه رجبي! که حتي اصولگراههاهم قبولش ندارند. بعضي ها مثل پشه مي مانند که نسيم را توفان !! خيال مي کنند

    پاسخ

    متشکرم . ظاهرا شما اولين کسي هستيد که به مقاله آگهي استخدام ما لبيک گفته ايد! من به فاتمه خانم کاري ندارم . گله من از کساني است که اين اهانتهاي ايشان را به امام و شهدا مي بينند و هيچ دم بر نمي اورند. بقول شما يک پشه راني ؛ پيف بافي ...!! نبايد بکار گرفت؟!
    + حنانه 
    واقعا كه آدمايي با سطح فكري شما كه از آزادي خواهي و غرور ملي فقط مي تون در همين حد باشن كه چنين مطلبي رو به خوردچشماي بيچارمون بدن بيشتر تعجب مي كنم البته نه بخاطر اينكه شايد قرص زده باشيد نه بلكه چرا شما يادتون رفته كه قرصتونو بخورين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
    پاسخ

    حنانه خانم! شايد سوء تفاهم شده ! انقلاب اسلامي آنقدر نورش خيره کننده است که هيچ نوري در برابر آن ديدني نيست. مشکل رابايد در بين آنها يي جستجو کرد که جز خودشان هيچ چيز را نمي بينند و براي شهدا و امام و مبارزان و جانبازان هم ارزش قايل نيستند فقط سخنراني يک رئيس جمهور را با مصونيت سياسي مي بينند و آن را در حد مهمترين جهاد قرن بالا مي برند!